2026 Benefietconcert 6 maart - Jubilate Deo

Ga naar de inhoud
Informatie > Gebeurtenissen
Benefiet concert

Op vrijdag 6 maart 2026 hebben we deelgenomen aan een benefiet concert in de Halle in Axel t.b.v. de vastenactie.
De titel was Meer groen, meer leven, meer toekomst.
Er traden twee koren op waaronder ons koor en diverse zangers, zangeressen en muzikanten, dit alles onder begeleiding van pianist Gerard v.d. Langkruis.
De zaal was goed gevuld en de aanwezigen hebben genoten van een mooie muzikale avond die werd afgesloten door het Zeeuws Vlaams volkslied.
Na het concert was er gelegenheid voor een vrijwillige bijdrage voor pater Ceriel Swinne die al vele jaren werkt in de sloppenwijken in Colombia.
De opbrengst van deze avond was ruim 2800 euro.
Created with WebSite X5
Terug naar de inhoud